Rondreis-Indonesie.reismee.nl

Aankomst en de eerste dagen.

Ja ja eindelijk hebben we internet !! Zoals jullie zullen begrijpen zijn we goed aangekomen in Sumatra. Het eerste hotel in Bukit Lawang begon al goed, geen warm water, brr afzien dus onder de douche , wc doorspoelen met een emmertje en als het even tegen zat hadden we geen waterdruk. Dus als je dan wilde douche was het behelpen met het water wat in de ton zat, back to basic :) Vanuit dit dorpje kan je met een gammel lek wiebel bootje de rivier oversteken, best wel een beetje spannend. Maar de moeite waart want we gingen de jungle in. Wat is dit GAAF ! Martin en Zilla we begrijpen nu beter wat jullie in Costa Rica hebben gezien. En we hebben de Orang oetan, gezien wat een belevenis. Zo mooi beest wat op zijn gemak door de bomen slingert en dan vanuit de hoogte ons bekijkt, dus wie kijkt er nu aapjes, haha. s'middags zijn we een brommertje met zijspan door de omliggen dorpjes gereden. Kwamen langs een bruiloft waarvoor we even zijn uitgestapt. Oh wat zagen ze er mooi uit. We werden uitgenodigd om te blijven eten maar helaas we moesten door. Daarna hebben we nog een familie bezocht die suiker maakte. Het was een leuke maar inspannende dag.  Op dag 4 hebben een lange busrit naar Brastagi gehad, gelukkig hebben we onderweg heerlijk gegeten en Indonesische snackjes gegeten. Op dag 5 hebben we de nog actieve vulkaan Sibayak beklommen. Was best wel pittig maar ook weer zo gaaf om dan aan de rand van die krater te staan. En dat uitzicht is prachtig. Overal zie je stoom uit gaten komen en de zwavel die zich op het lavasteen afzet. Daarna moesten we natuurlijk naar de warmwaterbronnen. Hmm heerlijk warm/ heet water. Daar hebben we lekker in gepoedeld. Op de terugweg naar het hotel zijn we nog met een aantal langs de fruitmarkt geweest. Van de fruitmarkt naar het hotel was ons busje opeens iets te klein. Oplossing.... 2 mensen, Maurice en de gids,  op het dak, geweldig ! Vandaag dag 5 vertellen we een andere x. Groetjes M &M en papa Pino

Jan en Bep.

Gelukkig een goed bericht van jullie vacantie,en wat spannend wat jullie allemaal zien en meemaken en wij genietten lekker mee.We wachten het volgende verhaal met spanning af!!!!!!

martin en zilla

Joepie internet, kunnen we met jullie meegenieten.
En wat hebben jullie al een hoop leuke dingen gedaan en gezien. En ja gaaf he de jungle, is een hele andere wereld.
Veeeeel plezier nog.
xxxx van ons

jacky en nel

Wat bijzonder om in de jungle te zijn en dan de apen boven je hoofd als ze maar in de boom blijven zitten,ha ha.
Gelukkig internet kunnen vinden ,we kijken uit naar het vervolg hoor.
Geniet ze en lekker eten .
xxx

diana

wat een belevenis zeg wat jullie mee maken ben blij dat we eindelijk een berichtje krijgen via internet enne....ben heel nieuwsgierig naar het vervolg,
geniet lekker van de vakantie
veel liefs xxx

joyce

klinkt gaaf zeg en wat hebben jullie al veel gedaan. Hartstikke leuk om met jullie mee te lezen. heel veel plezier en ik hoop dat jullie snel weer internet hebben.

groetjes!

Stephanie Diederik en kids

Hebben jullie al gedoucht of stinken jullie ondertussen zo erg dat jullie bij de oerang oetangs kunnen gaan hangen?

Wat hebben jullie al veel beleefd de eerste paar dagen. We zijn erg benieuwd naar wat er nog komen gaat.

gerda

Echt gaaf allemaal ben benieuwd naar het vervolg! Xxx